Як дизайн та правильне позиціювання привертає IT-спеціалістів у новий бізнес-центр?

м. Київ 03.06.2019
Як дизайн та правильне позиціювання привертає IT-спеціалістів у новий бізнес-центр?

У Києві поки мало місць, які змогли б задовольнити запити великих аутсорс і продуктових IT компаній в площах. Alterra Group розробила концепт офісної нерухомості на 1000 робочих місць. Вихід на ринок нового бізнес-центру вимагав привабливого упакування, яка може зацікавити потрібну аудиторію. З цим завданням успішно впоралося агентство бренд-стратегії і дизайну Pink Lions.

У великих аутсорс і продуктових IT компаній є одна загальна дилема – їм складно комфортно розміщувати свої команди, що зростають, чисельністю 300 і навіть 500 осіб. Таким бізнесам потрібен окремий простір, де вони зможуть формувати свою культуру і налагоджувати внутрішні процеси. У Києві поки що мало місць, які змогли б задовольнити такі запити в площах.

image1-1024x538-min
Бізнес-центр Palo Alto

Компанія Alterra Group займається управлінням комерційною нерухомістю в Києві і Дніпрі. Команда створила концепт офісної нерухомості для фахівців у сфері IT та креативних індустрій. Основна цільова аудиторія – аутсорс та продуктові компанії, великі фото- і відеопродакшни, рекламні агентства. Бізнес-центр називається Palo Alto.

36ed51e4-6544-4f3f-a
Вікторія Ковальчук, CEO Alterra Group і бізнес-центру Palo Alto

- Найчастіше в IT-компаній невеликий вибір офісів: це або дорогі бізнес-центри класу А із закритим паркуванням, салонами краси й ресторанами, або класи В, С - з великими площами для оренди, гнучкими умовами, але без інфраструктури та з далеко не найкращим місцем розташуванням. В Palo Alto вдалося поєднати комфорт, гнучкість, креативність і створити концепт, який вигідно вирізняється на тлі конкурентів.

Вихід на ринок нового концептуального бізнес-центру для IT фахівців вимагав не тільки добре продуманих інженерних рішень, але і привабливого упакування, яка зможе зацікавити потрібну аудиторію.

Агентству Pink Lions потрібно було в максимально стислі терміни розробити логотип і фірмовий стиль, вебсайт і комунікаційну стратегію.

02981d9b-4a78-4096-b
Дар'я Волкова, бренд-стратег і засновниця Pink Lions

СТРАТЕГІЯ

Роботу з Palo Alto ми почали з дослідження ринку та конкурентів. Виявилося, що на відміну від житлової нерухомості, де нові ЖК борються в креативності, у більшості бізнес-центрів досить скромна комунікація в соцмережах і застарілі по дизайну сайти. Найсильнішим і прямим конкурентом є Unit City, але ціна оренди і локація можуть бути привабливими далеко не для кожної компанії.

Після дослідження ми вирушили на об’єкт. Palo Alto знаходиться практично в центрі Києва, в пішій доступності від станцій метро Політехнічний інститут і Лук’янівська.

Цільову аудиторію поділили на 4 категорії, в залежності від роду занять:

"Офіс має бути якомога дешевше, але розташовуватися в доступному місці. Фірмовий стиль бізнес-центру повинен однаково добре сприйматися українцями та нашими партнерами."
Андрій, CEO IT компанії

"Хочу, щоб хлопцям працювалося комфортно. Обов'язково має бути кафе або їдальня для здорових і смачних перекусів. А ще заходи для нетворкінгу, і щоб можна було «хантити» нові кадри." Настя, HR

"Будівля має бути безпечною, надійною, щоб дах не протікав, і щоб без пропусків «чужих» не пускали. Важлива солідність, без зайвого декору." Віктор Іванович, завгосп, начальник охорони

"Важливо, щоб бізнес-центр знаходився в зручному місці. Ми з колегами бачимо багато класного дизайну, тому звертаємо увагу на все незвичайне. Нам потрібно місце, де буде приємно перебувати протягом усього дня." Сергій, співробітник аутсорс компанії

По кожній з аудиторій ми зробили аналіз, який був оформлений в стратегію комунікації, що складається з tone of voice, контенту в соцмережах і рекомендацій по розміщенню PR публікацій в медіа, підбору лідерів думок і консультацій з тактичних кроків.

Комунікаційна стратегія складалася з двох частин: рекомендації по SMM і робота з релевантними онлайн-медіа. Ми супроводжували маркетинговий відділ клієнта і консультували з питань PR та просування.

У комунікації апелювали до правильних аргументів. Людей з IT сфери не зацікавити ковроліном і надійними склопакетами, а ось відкритий дах для rooftop вечірок і зона bbq є важливими перевагами і емоційними тригерами.

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ І ВЕБ-САЙТ

image3-min
Елементи фірмового стилю Palo Alto
6714944d-5a2a-4957-a

Андрій Бондар, співзасновник і креативний директор агентства Pink Lions: Вибір фірмових кольорів був обумовлений бажанням виділитися поміж конкурентів, виглядати сучасно і свіжо. Фасад будівлі обшитий чорним матеріалом, тому логічно було зробити фон сайту темним. Ми запропонували візуальне рішення, яке виглядає сучасно, в міру стримано, і має емоційне забарвлення завдяки знаку та яскравих кольорів. Вийшла єдина система, добре впізнавана в усіх каналах і проявах.

При пошуку офісу, людина відкриває відразу по 7-10 вкладок. Сайти, які погано завантажуються або мають складний UX, відразу ж закриваються. Тому, ми зробили сайт зрозумілим і легким для завантаження.

0a245c97-5d20-493d-8

Також, він добре адаптований під мобільні пристрої, що допомагає швидко побачити потрібну інформацію і спростити користувачеві життя.

1192ce6f-655f-4438-9

Ми категорично проти використання готових іконок, тому кожна іконка на сайті була створена вручну і в майбутньому може використовуватися в SMM та інших проявах бренду.

dd1b7a18-64a4-475f-a

Спеціально виділили контакти брендовим кораловим кольором і зробили доступними для перегляду на всіх розділах сайту. У будь-який момент користувач може подивитися карту, зателефонувати та підписатися на соцмережі.

8b204d4c-c54d-4d53-a

Іконки навігації створені за схемою 32х32 pt, в стилі логотипа. При побудові використовувався безпечний простір 3-4 pt. Навігація всередині і зовні бізнес-центру працює на темному тлі – відповідно до загального стилю бренду.

3c97d43d-2301-477f-8

Бізнес-центр Palo AltoУ Києві поки мало місць, які змогли б задовольнити запити великих аутсорс і продуктових IT компаній в площах. Alterra Group розробила концепт офісної нерухомості на 1000 робочих місць. Вихід на ринок нового бізнес-центру вимагав привабливого упакування, яка може зацікавити потрібну аудиторію. З цим завданням успішно впоралося агентство бренд-стратегії і дизайну Pink Lions.У великих аутсорс і продуктових IT компаній є одна загальна дилема – їм складно комфортно розміщувати свої команди, що зростають, чисельністю 300 і навіть 500 осіб. Таким бізнесам потрібен окремий простір, де вони зможуть формувати свою культуру і налагоджувати внутрішні процеси. У Києві поки що мало місць, які змогли б задовольнити такі запити в площах.СТРАТЕГІЯВихід на ринок нового концептуального бізнес-центру для IT фахівців вимагав не тільки добре продуманих інженерних рішень, але і привабливого упакування, яка зможе зацікавити потрібну аудиторію.

Агентству Pink Lions потрібно було в максимально стислі терміни розробити логотип і фірмовий стиль, вебсайт і комунікаційну стратегію.
Компанія Alterra Group займається управлінням комерційною нерухомістю в Києві і Дніпрі. Команда створила концепт офісної нерухомості для фахівців у сфері IT та креативних індустрій. Основна цільова аудиторія – аутсорс та продуктові компанії, великі фото- і відеопродакшни, рекламні агентства. Бізнес-центр називається Palo Alto.
Вікторія Ковальчук, CEO Alterra Group і бізнес-центру Palo Alto
Роботу з Palo Alto ми почали з дослідження ринку та конкурентів. Виявилося, що на відміну від житлової нерухомості, де нові ЖК борються в креативності, у більшості бізнес-центрів досить скромна комунікація в соцмережах і застарілі по дизайну сайти. Найсильнішим і прямим конкурентом є Unit City, але ціна оренди і локація можуть бути привабливими далеко не для кожної компанії.

Після дослідження ми вирушили на об’єкт. Palo Alto знаходиться практично в центрі Києва, в пішій доступності від станцій метро Політехнічний інститут і Лук’янівська.

Цільову аудиторію поділили на 4 категорії, в залежності від роду занять:
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ І ВЕБ-САЙТПри пошуку офісу, людина відкриває відразу по 7-10 вкладок. Сайти, які погано завантажуються або мають складний UX, відразу ж закриваються. Тому, ми зробили сайт зрозумілим і легким для завантаження.
Також, він добре адаптований під мобільні пристрої, що допомагає швидко побачити потрібну інформацію і спростити користувачеві життя.
Ми категорично проти використання готових іконок, тому кожна іконка на сайті була створена вручну і в майбутньому може використовуватися в SMM та інших проявах бренду.
Спеціально виділили контакти брендовим кораловим кольором і зробили доступними для перегляду на всіх розділах сайту. У будь-який момент користувач може подивитися карту, зателефонувати та підписатися на соцмережі.
Іконки навігації створені за схемою 32х32 pt, в стилі логотипа. При побудові використовувався безпечний простір 3-4 pt. Навігація всередині і зовні бізнес-центру працює на темному тлі – відповідно до загального стилю бренду.
На цей час більшість місць в бізнес-центрі вже зарезервовані IT компаніями. Залишилися лише невеликі офіси. А це означає, що попит є і багато в чому обумовлений правильною комунікацією та подачею Palo Alto в медіапросторі та соцмережах.

Кейс повністю можна подивитися за посиланням на сайті Pink Lions https://www.pinklions.agency/paloalto

Більше новин від Alterra

Read more Read more

дізнавайтеся про нові події вчасно

Залиште вашу електронну адресу, і ми будемо присилати вам новини у сфері будівництва